Network Menu

Årsmöte 4 februari

Torsdagen den 4 februari träffades ett 30-tal Sweor för att vara med på SWEAs årsmöte som hölls i Residenset i Den Haag. Vi hälsades välkomna av ambassadörer. Ambassadens kock hade lagat en fantastisk god buffet som avslutades med kaffe och massor av goda desserter. Mötet öppnades av vår ordförande Eva Kars. Nya styrelsemedlemmar valdes in, några avgick. Ett av målen för detta år är att få in mer medlemmar och för detta behövs att alla Sweor hjälper till att sprida vilket fantastiskt nätverk SWEA är. Kvällen avslutades med ett mycket inspirerande föredrag av SWEAs före detta Internationella ordförande, Margret Sikkens Ahlquist. Hon berättade och jämförde hur hennes arbete inom internationell idrott har hjälpt och påverkat henne som internationell ordförande. Hon berättade också om SWEAs framtid, uppbyggnad och hemsidan har utvecklats till att bli en viktig information källa för alla medlemmar.
Tack till alla som organiserat detta årsmöte och tack Margret för din entusiasm och ditt engagemang.

Comments are closed.